luni, 29 martie 2010

Pentru ca si vacutzele viseaza...


Mu, dragelor..dupa ce am criticat intr-un mod, cat de cat, hilar conducerea tarisoarei noastre atat de dragi, voi incerca sa trec, oarecum, la un subiect mai din sfera "sf-ului"...
la fel ca orice alta vacutza, mai visez si eu, din cand in cand, la cai-verzi-pe-pereti
si feti frumosi cu stea in frunte si, bineinteles, la minunatele exemplare
ale show-biz autohton...;;)
cum ar fi, ihm, ce stiu eu..
taurashul Alex Burcea(Mandinga)?;;)
eh, frumusete de taurash..
dar, indiferent cine ar fi, ideea este ca sansele sa il intalnesc, gen, la un suc pe centru,
sunt minime..
sansele ca el sa se uite la mine sunt si mai minime, cu toate ca nu sunt hada, sau mai stiu eu ce specimen, si, bineinteles, distanta isi spune cuvantul..nah, nu toti suntem de pe pajistile din Bucuresti..
asa ca, in cazul in care, un taurash mai VIP asa citeste aceste randuri
este rugat sa lase un comment cu idei despre cum am putea si noi
"vacutzele de rand"
sa le cucerim inimioara bovina sau macar, intr-o mica-mare masura, sa le captam atentia.
Pusici,
Vacutza Roz

Un comentariu:

  1. ce-i drept:))..poate la anul iti iasa maxim din toate combinatiile:))=)) dar totusi...vacutza..:))) jignesti marea majoritate a femeilor:)))=)))

    dar noi te iubim si asa roz si pufoasa cum esti:))

    RăspundețiȘtergere